سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

در خوزستان صدای قدم های خاک می آید

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: ورود موج ناپایدار تا اوایل هفته آینده سبب افزایش ابر و گاه بارش‌های رگباری و پراکنده در برخی نقاط استان می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،کوروش بهادری ،مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان اظهار داشت: روز جمعه به دلیل افزایش وزش باد و خیزش گردو غبار ساعاتی از روز به طور موقت شاهد کاهش کیفیت هوا هستیم همچنین دید را تا ۳ کیلومتر کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه این بارش‌های خفیف دروضعیت بارش‌های کشاورزی تاثیری ندارند، افزود: بارش‌های خفیف را روز گذشته در شهرستان‌های ماهشهر، آغاجاری، امیدیه و اهواز شاهد بودیم.
مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: همچنان روند افزایش دما ادامه دارد در شبانه روز گذشته شهرستان امیدیه با 40 درجه و شهرستان‌های ایذه و دهدز با 12 درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شدند.

وی با بیان اینکه نوسان دمایی اهواز بین 38 و 16 درجه است، عنوان کرد: روز جمعه به دلیل افزایش وزش باد ساعاتی از روز و به طور موقت شاهد کاهش کیفیت هوا هستیم و دید را تا 3 کیلومتر کاهش می‌دهد اما گرد و غبار به شدت دوره قبل نیست.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.