سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی راهکاری برای توسعه

راه برون رفت از مشکلات فعلی جامعه اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ نماینده ولی فقیه در استان در جمع کارکنان شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی یعنی کشف طرفیت های داخلی کشور،سرمایه گذاری بر روی آنها جهت تولید،اشتغال و رسیدن کشور به خودکفایی و حفظ استقلال و بی نیازی از سایر کشورها است.

آیت الله ملک حسینی یکی از راهکارهای مهم برای مرتفع نمودن بخش اعظمی از مشکلات کشور را اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: مسئولان و مردم به ویژه بخش خصوصی باید با تعامل و همراهی یکدیگر زمینه تحقق شعار سال و پیشرفت همه جانبه کشور و به تبع آن استان را فراهم کنند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از زحمات و خدمات کارکنان این شرکت در تامین و توزیع سوخت و انواع فرآورده های نفتی در استان از آنان خواست تا با جدیت و تلاش شبانه روزی در خدمات رسانی به مردم بیش از پیش تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد یکسال گذشته این شرکت گفت: استانداردسازی جایگاهای CNG، توزیع 199 میلیون لیتر بنزین معمولی و سوپر، بیش از 24 میلیون لیتر نفت سفید ،150 میلیون لیتر نفت و گاز ،3 و نیم میلیون لیتر نفت کوره ،19 هزار تن گاز مایع یا سوخت ال. پی. جی ،82 میلیون متر مکعب سی. ان. جی و 364 هزار لیتر بنزین برای 295 فروند هواپیما و هلیکوپتر از جمله اقدامات انجام شده در سال گذشته بوده است.

مسعودی همچنین میزان توزیع و مصرف انواع فرآورده های نفتی در تعطیلات نوروز امسال را 13 میلیون و پانصد هزار لیتر اعلام کرد.


انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.