سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

افزایش ۳ برابری پروازهای فرودگاه شهرکرد

از ابتدای سال جاری، پروازهای فرودگاه شهید استکی شهرکرد سه برابر افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سروش سلیمی مدیر فرودگاه شهید استکی شهرکرد گفت: از ابتدای امسال، ۶ پرواز به صورت هفتگی در این فرودگاه انجام می‌شود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ برابر افزایش داشته است.

وی افزود: در حال حاضر این ۶ پرواز به شرح زیر صورت می‌گیرد:

۱) پرواز روزهای شنبه و سه شنبه فرودگاه شهرکرد به تهران، در ساعت ۸: ۳۵ با شماره ۴۵۸۰ به این فرودگاه وارد و ساعت ۹: ۲۰ با شماره ۴۵۸۱ به مقصد تهران خارج می‌شود.

۲) پرواز روزهای شنبه فرودگاه شهرکرد به تهران و بالعکس، در ساعت ۲۰: ۵۰ با شماره ۴۵۴۲ به این فرودگاه وارد و ساعت ۲۱: ۳۰ با شماره ۴۵۴۳ به مقصد تهران خارج می‌گردد.

۳) پرواز روزهای سه شنبه فرودگاه شهرکرد به مشهد و بالعکس نیز در ساعت ۱۲ با شماره ۴۱۰۵ به این فرودگاه وارد و ساعت ۱۳ با شماره ۴۱۰۴ به مقصد مشهد خارج می‌شود.

۴) پرواز روزهای چهارشنبه فرودگاه شهرکرد به تهران و بالعکس، در ساعت ۲۰: ۵۵ با شماره ۴۵۴۲ به این فرودگاه وارد و ساعت ۲۱: ۳۰ با شماره ۴۵۴۳ به مقصد تهران خارج می‌گردد.

۵) پرواز روزهای جمعه فرودگاه شهرکرد به مشهد هم در ساعت ۱۲ با شماره ۴۱۰۵ به این فرودگاه وارد و ساعت ۱۳ با شماره ۴۱۰۴ به مقصد مشهد خارج می‌شود.

سلیمی اضافه کرد: با افزایش پرواز‌ها در این فرودگاه، طی هفته گذشته دو هزار و ۱۴۳ مسافر و ۱۲ هزار و ۸۷۷ کیلوگرم بار جابه جا شد.

انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.