سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

انتخابات با دخالت جناح ها و گروه ها دو قطبی می شود/همه مردم باید نسبت به نتیجه انتخابات احساس پیروزی داشته باشند

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: تمامی مردم کشور می بایست نسبت به نتیجه انتخابات احساس پیروزی داشته باشند و در عین حال رأی و تصمیم اکثریت جامعه را بپذیرند و بدانند که مشارکت شان تاثیر گزار است.

اسماعیل شجاعی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه درگفتگو با خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون دو قطبی شدن انتخابات اظهار داشت: انتخابات باید باعث نزدیک شدن آحاد جامعه به یکدیگر شود نه آن که موجب تفرقه شود چرا که در فضای دو قطبی شرایط به شکلی است که در صورت برنده شدن یک حزب گروه های دیگر احساس شکست می کنند در صورتی که تمامی مردم کشور می بایست  نسبت به نتیجه انتخابات حس پیروزی داشته باشند، رأی و تصمیم اکثریت جامعه را بپذیرند و بدانند مشارکت شان تاثیر گزار است.
 
وی افزود:شرایط جامعه وقتی به نحوه ای  پیش برود که گروه هایی از جانب جناح های قدرت بخواهند رفتار های نامتناسبی را از خود بروز دهند در این شرایط مردم احساس می کنند که حق شان نادیده گرفته می شود در نتیجه جریان دو قطبی به وجود می آید.
 
شجاعی تصریح کرد: اگر گروه ها و جناح ها مداخله نکرده و نظرشان را به مردم تحمیل نکنند آحاد جامعه در طیف های مختلف نظر خود را ارائه می دهند و فضای انتخابات دو قطبی نمی شود. 
 
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.