سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

برگزاری طرح یک شب یک خاطره در مازندران

طرح یک شب یک خاطره به صورت هفتگی در مدارس مختلف شبانه روزی مازندران و با دعوت از مدیران ارشد استان برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمود رضا علیزاده سخنگوی آموزش وپرورش مازندران از برگزاری نخستین نشست صمیمی با دانش آموزان مناطق محروم در مدارس شبانه روزی استان خبر داد.

وی افزود: طرح یک شب یک خاطره را در مدارس مختلف شبانه روزی استان با مشارکت معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش و سازمان دانش آموزی برای مدارس دوره های اول و دوم متوسطه اجرا خواهد کرد.

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران با تأکید بر برگزاری نخستین نشست صمیمی در مدرسه متوسطه اول شهید قاسم زاده بندپی غربی گفت : این نشست در دو بخش زمانی برای ارتباط هرچه بهتر با دانش آموزان و ایجاد شرایط و امکانات بهتر تحصیلی برگزار شد.

محمود رضا علیزاده افزود : ضرورت اجرای طرح یک شب یک خاطره فراهم کردن امکانات در راستای عدالت آموزشی، ایجاد ارتباط در زمینه مدیریت زندگی در خوابگاه و تقویت روحیه نشاط و شاداب سازی محیط خوابگاهی است تا دانش آموزان سخت کوش و با استعداد مناطق دورافتاده و محروم انگیزه بیشتری برای ادامه تحصیل پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در این برنامه سعی می شود دانش آموزان در اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی سهم داشته باشند، گفت: مطالبات دانش آموزان با حضور مدیران شهرستان ها و مناطق مازندران پیگیری می شود.

وی افزود: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در قالب جنگ شادی با حضور و اجرای دانش آموزان و همچنین ارتباط چهره به چهره و ایجاد شرایط برای بیان انتقادات و پیشنهادات از برنامه های اجرای طرح به شمار می آید.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.