سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد شدید کامیونت حمل چوب با کیا اپتیما در سرازیری شهرک بوعلی + تصاویر

یک دستگاه کامیونت حمل چوب، بدون راننده در سرازیری به حرکت درآمد و با شدت با خودرو کیا اپتیما برخورد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی شهروندان متوجه به حرکت درآمدن یک دستگاه کامیونت و برخورد شدید این وسیله نقلیه با یک دستگاه خودرو سواری شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که نیروهای آتش نشانی ایستگاه 58 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 15:28 روز گذشته خود را به شهرک بوعلی، خیابان دیدار رساندند.
 
 
 
محسن صدفی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه در این باره گفت: یک دستگاه کامیونت حامل بار تخته های چوبی که در کنار خیابان پارک شده بود به علت نامشخصی به حرکت درآمده و پس از برخورد با یک دستگاه خودرو سواری کیا اپتیما، با گاردریل و دیواره بتونی کنار خیابان برخورد کرده و متوقف شد.
 
 
 
 
 
وی در ادامه گفت: شدت این حادثه به حدی بود که اتاقک کامیونت از قسمت بار جدا شده و به حاشیه بزرگراه یادگار امام(ره) سقوط کرد.
 
 
 
این فرمانده آتش نشانی بیان کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از نصب علائم هشدار دهنده در مسیر و قطع جریان برق خودرو کامیونت، از نشتی شدید گازوییل این وسیله نقلیه جلوگیری کردند.
 
 
 
صدفی در پایان گفت: با توجه به معلق ماندن قسمت بار کامیونت، نیروهای آتش نشانی با استفاده از جرثقیل دستی قسمت بار را مهار کرده و پس از تخلیه بار این خودرو، کامیونت را به حاشیه امن خیابان انتقال دادند.
 
گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد مولایی
۰۰:۳۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
سلام چرا باشگاه خبرنگاران به مسله مواد مخدر و مخرب توجه نمی کند و از نیروی انتظامی سوال نمیکند چرا این همه مواد فروش آزاده به کار خود ادامه میدهند و نیروی انتظامی با گرفتن رشوه کاری با مواد فروش ندارد
چرا جلوی شیشه را نمی گیرند که مثل کراک نابود شود؟