سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

بهره برداری طرح های 260 میلیون یورویی در مازندران امروز با حضور رییس جمهور

در سفر یکروزه رییس جمهور به مازندران ، از 33 طرح در بخشهای کشاورزی ، صنعتی ، خدماتی و بهداشتی بهره برداری و عملیات اجرایی 10 طرح آغاز می شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح استاندار مازندران ، ارزش طرحهای آماده بهره برداری در استان را 3 هزار و 388 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای اجرای این طرحها 260 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی شده است .

وی با بیان اینکه هزار میلیارد و 495 میلیون تومان از کل سرمایه گذاری مربوط به بخش خصوصی و یک هزار میلیارد و 892 میلیون تومان متعلق به بخش دولتی است افزود: با این میزان سرمایه گذاری برای 8 هزار و 400 نفر در مازندران شغل ایجاد شد.

استاندار مازندران افزود: بهره برداری ازکارخانه کاغذ و 6 پست اسکله در بندر امیر آباد ، کارخانه ذغال شویی البرز مرکزی در سوادکوه ، آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی مازندران در بهشهر ، بیمارستان خصوصی تنکابن ، نیروگاه 460 مگاواتی نوشهر، عملیات اجرایی پایانه صادراتی گل و گیاه و محصولات خاویاری و شیلاتی کشور در جویبار و بهره برداری کمربندی بابل ازجمله این طرحها است .

ربیع فلاح همچنین بازدید از غرب مازندران و دیدار با نخبگان استان را از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس جمهور به مازندران اعلام کرد.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.