سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

شنبه هفته آتی كميته تبليغات در وزارت کشور تشكيل می‌شود

وزیر کشور با اشاره به اینکه کمیته تبلیغات در قانون و وزارت کشور پیش بینی شده است، گفت: قرار است این کمیته را روز شنبه تشکیل دهیم تا همه مواردی که خلاف است بررسی شود.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز ضمن دستور آغاز فرایند نام نویسی از داوطلبان دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: به همه فرمانداران شروع فرایند انتخابات ریاست جمهوری را إعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم همه مسئولان أعم از مجریان، ناظران، قوه قضائیه، رسانه‌ها و نیروی انتظامی در این امر خطیر کمک کنند تا بی طرفی و مر قانون رعایت شود و شاهد برگزاری یک انتخابات سالم، قانونی، بانشاط و مشارکت بالا باشیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری بر عهده شورای نگهبان و نظارت بر انتخابات شورا‌ها بر عهده مجلس است و امیدواریم بتوانیم در اجرا و نظارت گام‌های بهتری برداریم.

وزیر کشور اظهار داشت: شورای نگهبان علاوه بر آن زمان در نظر گرفته شده می‌تواند ٥ روز مضاعف هم برای بررسی صلاحیت نامزد‌ها داشته باشد، اما باید قبل از شروع تبلیغات نظر نهایی را اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه کمیته تبلیغات در قانون و وزارت کشور پیش بینی شده است، گفت: قرار است این کمیته را روز شنبه تشکیل دهیم تا همه مواردی که خلاف است بررسی شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.