سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

افتتاح بوستان پدر در کرمان

فاز نخست بوستان پدر همزمان با شب ولادت حضرت علی‌(ع) در کرمان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، شهردار کرمان در آئین افتتاحیه بوستان پدر گفت: این بوستان در سه فاز به متراژ 100 هکتار در کرمان ساخته می‌شود که امشب شاهد بهره‌برداری از فاز نخست آن هستیم.

بابایی افزود: بخشی از تملک‌های اطراف قلعه‌های دختر و اردشیر انجام شده و با استفاده از ظرفیت‌ قلعه‌ها و کوه‌های اطراف، بوستان پدر با نورپردازی و ساخت آب‌نماهای خاص، به یکی از زیباترین بوستان‌های شهر و منطقه تبدیل شده است.

بابایی با بیان اینکه تا کنون حدود 90 درصد پیرامون قلعه دختر و حدود 25 درصد پیرامون قلعه اردشیر را پس از توافق با مالکان اراضی و املاک واقع در محدوده‌ طرح به تملک شهرداری کرمان درآوردیم گفت: فاز دوم و سوم بوستان پدر، در محدوده‌ سه‌راه مدیریت و اطراف کوه‌های تندروستون قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ورودی پارک از نمای ورودی باغ شاهزاده‌ ماهان اقتباس شده و در انتهای مسیر نیز آب‌نما و رقص نور طراحی شده است ابراز امیدواری کرد: خانواده‌هایی که به بوستان پدر می‌آیند، بتوانند با خیال راحت ساعات خوشی را در این بوستان سپری کنند.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه 22 بوستان و پارک در طول سال گذشته در شهر کرمان آماده‌سازی شده است با قدردانی از اعضای شورای شهر خاطرنشان کرد: در ایام نوروز برنامه ده شب، ده افتتاح در دستور کار قرار گرفت و تعدادی از بوستان‌ها در این ایام با حضور مسئولان و مردم افتتاح شد.

بوستان پدر در منطقه یک شهر کرمان، خیابان شهدا واقع شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.