سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است

شهید سپهبد «علی صیاد‌شیرازی» در کنار بسیجیان سپاه، نیروهای هوایی و مردمی، هوانیروز و... در تنگه مرصاد شکست سختی را به منافقان وارد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: شهید سپهبد «علی صیاد‌شیرازی» در کنار بسیجیان سپاه، نیروهای هوایی و مردمی، هوانیروز و... در تنگه مرصاد شکست سختی را به منافقان وارد کرد.
سردار بهمن ریحانی با بیان اینکه این انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است، اظهار داشت: جبهه‌های غرب از شهید سپهبد «علی صیاد‌شیرازی»، مغز متفکر مرصاد بیشترین خاطرات را دارند.
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه صیاد نخستین فرمانده غرب ارتش بود، ادامه داد: حضورش در همان روزهای نخستین پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در مناطق غرب کشور، به‌ویژه در عملیات شکست حصر پاوه در استان کرمانشاه رقم خورد.
وی به نقش صیاد در عملیات غرور‌آفرین مرصاد اشاره و بیان کرد: شهید صیاد‌شیرازی در کنار بسیجیان سپاه، نیروهای هوایی و مردمی، هوانیروز و... کمر منافقان را در تنگه مرصاد شکست.
این مسؤول به کشته شدن بیش از دو هزار نفر از منافقان در این عملیات اشاره و بیان کرد: صیاد از بزرگ‌ترین فرمانده‌هان تاریخ ایران، در این عملیات شکارچی بزرگ منافقان نام گرفت و برای همیشه مورد تکریم ملت ایران است.
ریحانی با اشاره به  شکست دشمن در عرصه‌های نظامی از ملت ایران، اضافه کرد: دشمنان نظام در عرصه‌های دیگر از جمله اقتصادی، فرهنگی و...دشمنی خود را نشان می‌دهند و وقتی کاری از پیش نمی‌برند دست به اقدام ناجوانمردانه ترور می‌زنند.
شهید سپهبد علی صیاد‌شیرازی، روز شنبه ۲۱ فروردین‌ماه 78 در حالی که به قصد عزیمت به محل کار خود از منزل، خارج شده بود مورد سوء‌قصد یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقان قرار گرفت و به شدت مجروح شد که بر اثر شدت جراحات وارده، تلاش پزشکان برای نجات او بی‌نتیجه ماند و امیرسرافراز ارتش اسلام پس از عمری مجاهدت در راه خدا به فیض عظیم شهادت نایل آمد.
 
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.