سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

یازدهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک در اصفهان برگزار می‌شود

یازدهمين كنفرانس بين المللي تجارت الكترونيك با رويكرد توريسم الكترونيك، خدمات الكترونيكي و توريسم سلامت (ECDC۲۰۱۷)، با حضور وزیر بهداشت در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئيس پژوهشكده مديريت دانشگاه اصفهان و دبير يازدهمين كنفرانس بين المللي تجارت الكترونيك ECDC۲۰۱۷  گفت: یازدهمين كنفرانس بين المللي تجارت الكترونيك با رويكرد توريسم الكترونيك، خدمات الكترونيكي و توريسم سلامت (ECDC۲۰۱۷)، در راستای برنامه های توسعه اقتصادی کشور و منطقه با حمایت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان، بانک ها و هتل های برتر ایران و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.

علی صنایعی با اشاره 
به حضور وزیر بهداشت، درمان و پزشکی کشور و ریاست سازمان جهانگردی کشور، افزود: كنفرانس بين المللي تجارت الكترونيك ECDC ۲۰۱۷ با حمايت نهادهاي خصوصي و دولتي، اتاق بازرگاني مونيخ آلمان، وزارت بهداشت و آموزش پزشکی، سازمان جهانی گردشگری و صاحبان صنایع و هتلداری و گردشگری و شهرک سلامت برگزار می شود.

رئیس پژوهشکده مدیریت دانشگاه اصفهان گفت: استادان بین‌المللی در زمینه گردشگری سلامت از کشورهای ایران، آلمان، استرالیا، انگلستان، کره جنوبی و مالزی با ارائه 20 مقاله منتخب و 65 مقاله چاپ انگلیسی در مجموعه مقالات با نمایه بین المللی IEEE در این کنفرانس حضور خواهند داشت.

صنایعی با اشاره به همکاری اتاق بازرگانی ایران - آلمان با این کنفرانس، ابراز امیدواری کرد که همکاری ایران و آلمان برای توسعه گردشگری سلامت یکی از دستاوردهای این گردهمایی علمی باشد.

وي در ادامه افزود: چكيده مقالات برتر پس از داوري در كتابچه كنفرانس (Proceeding) و مقالات كامل برتر در نشريه Electronic Commerce Research با نمايه ISI به چاپ خواهند رسيد و تعدادي ديگر در سايت IEEE پس از داوري مجدد نمايه خواهد شد.

صنایعی با اشاره به اینکه این کنفرانس با برگزاری کارگاه تخصصی در حوزه خدمات گردشگری و توریسم سلامت همراه است، خاطر نشان کرد: روز شنبه 26 فروردین ماه کارگاه آموزشی توسط کارشناسان ارشد اتاق بازرگانی مونیخ و آلمان به میزبانی اتاق بازرگانی  اصفهان برگزار خواهد شد.

همچنین این کنفرانس در روز جمعه 25 فروردین از ساعت 8:30 الی 17 در هتل عباسی اصفهان برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.