سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

طرح توصیفی مدارس ابتدایی ارزیابی می شود

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طرح توصیفی مدارس ابتدایی، ارتقای آموزش و یادگیری را همراه داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهین جوانی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:‌ اجرای طرح توصیفی در مقاطع ابتدایی آموزش و پرورش در راستای بهبود یادگیری و ارتقاء سطح بهداشت روانی محیط و یاد دهی و یادگیری در مدارس است و در طول سال مورد ارزیابی قرار می گیرد.

پس از بازدید از مدارس ابتدایی در جلسه بررسی مشکلات مدارس ابتدایی برخوار افزود: در بازدید از دو مدرسه ابتدایی چند پایه در روستاها و 8 مدرسه ابتدایی شهری در شهرستان برخوار طرح توصیفی به خوبی اجرا شده است و در برخی از مدارس پوشه کار دانش آموزان، ‌سطح آموزش و عملکرد و حضور همکاران چند پایه باید با نظارت بیشتری همراه شود.

وی افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان، ایجــاد رابطه ای صمیمی تر بین معلــم و دانش آموز و افــزایش روحیه همیاری، همکاری و همدلی در دانش آموزان، تکیه بر کار و آموزش علمی و عملی، حذف اضطراب ناشی از امتحان و نمره و افزایش رقابت مثبت در دانش آموزان، ایجاد مهارت و توانایی برای برطرف کردن نیازهای فردی دانش آموزان را از ویژگی های طرح توصیفی در مدارس ابتدایی نام برد.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش برخوار گفت:‌ شهرستان برخوار 63 آموزشگاه ابتدایی با بیش از 10 هزار دانش آموز دارد که طرح توصیفی در همه آنها اجرا می شود.
علی بابایی افزود: در مدارس ابتدایی شهرستان برخوار ‌به بسته های آموزشی، فضای آموزشی و اجرای طرح توصیفی توجه شده است و رضایت والدین را همراه داشته است.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.