سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

رفع تصرف ۲هزار و ۲۰۰متر مربع از اراضی رفسنجان

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان رفسنجان از رفع تصرف2 هزار و 200 متر مربع از اراضی ملی این شهرستان که در تعطیلات نوروز امسال توسط برخی افراد سودجو و فرصت طلب تصرف شده بود، خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ,مسعود حیدری پور افزود افرادی سودجو و فرصت طلب در ایام تعطیلات نوروزی اقدام به تسطیح، کرت بندی، غرس درخت در اراضی ملی غرب روستای دهوئیه سرچشمه به مساحت ۲هزار و ۲۰۰ مترمربع نموده بودند.

وی خاطر نشان کرد: در پی گشت های مستمر مأمورین پاسگاه حفاظت و پس از اطلاع از موضوع، جهت رفع تصرف اقدام و اراضی تصرفی به دولت برگردانده شد.

حیدری پو از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف غیر قانونی اراضی ملی و بروز حریق در عرصه های منابع ملی با شماره رایگان 1504 یگان حفاظت استان کرمان و شماره 34266175 پاسگاه ویژه حفاظت رفسنجان تماس بگیرند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۹:۲۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
خیلی از این زمین ها دولتی به سبقت رفته است . وفروخته شده . این تمام زمین های لب دریاخزر ،دریا خلیج فارس به مردم ثروتمند روسیایان فروخته وبعداش مردم تهرانی ها را فرستاد تا زمین های لب دریا را از دست مردم روسیایان در آورند . تا درلب ساحل دریا تجارت کنند واز فروختن زمین های لب ساحل دوباره سود های زیادی از مردم ببرند. من از رهبر انقلاب اسلامی ایران می خواهم به علت خیانت حیله گری فریب کاری کسانی که در فروش زمین های لب ساحل دریا ها را داشتن راهی زندان کنید. من می گویم بهترین راه انداختن به زندان می باشد .