سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

نشست تخصصی «اقتصاد در نشر» همزمان با سال «اقتصادمقاومتی؛ تولید، اشتغال»

نشست تخصصی با عنوان «اقتصاددرنشر» همزمان با سال «اقتصادمقاومتی؛ تولید، اشتغال» در مجموعه به نشر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) حسین سعیدی گفت: همزمان با نامگذاری سال ۱۳۹۶ توسط مقام معظم رهبری به نام «اقتصادمقاومتی؛ تولید، اشتغال» شرکت به نشر به عنوان یکی از بنگاه‌های بزرگ اقتصادی-فرهنگی که وابسته به آستان قدس رضوی می‌باشد، در نظر دارد نشستی تخصصی در این زمینه برگزار نماید.
وی با بیان اینکه این نشست با حضور جمعی از متخصصان و اهالی نشر استان خراسان رضوی پیش بینی شده است، افزود: در این نشست دکتر امیرحامد رضایی استاد دانشگاه و دارای مدرک دکترای بازاریابی سخنرانی خواهند داشت.
مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: چگونه در نگاه مشتریان یک ناشر معتبر باشیم؟ چگونه افزایش فروش ایجاد کنیم؟ چگونه از رقابت‌های سنگین و هزینه زا اجتناب کنیم؟ از مهم‌ترین سوالاتی خواهد بود که در این نشست پاسخ‌های آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
سعیدی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود ۱۵ فروشگاه کتاب انتشارات آستان قدس رضوی در مشهد، تهران و چند شهر دیگر کشور در حال فعالیت می‌باشند، گفت: برگزاری اینچنین نشست هایی می‌تواند مورد استفاده تخصصی مدیران و پرسنل فروشگاه‌های کتاب قرار گیرد.
مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) افزود: این نشست روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۶ از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محل بزرگترین فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی کشور واقع در مشهد، خیابان امام خمینی (ره)، روبه روی باغ ملی، فروشگاه مرکزی کتاب به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) برگزار می‌شود.
انتهای پیام//ف. ج.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.