سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

بهره مندی مساجد مشهد از خدمات دومین جشنواره مسجدی‌ها

مساجد مشهد از خدمات دومین دوره جشنواره «مسجدی‌ها» بهره بردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،سیدرضا موسوی مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: صد‌ها مسجد مشهد از خدمات دومین دوره جشنواره «مسجدی‌ها» بهره بردند.
وی افزود: این جشنواره با هدف تقویت هنر مسجدی‌ها در رشته‌های سرود، تواشیح، تئاتر و تولیدات رسانه‌ای برگزار شد.
موسوی گفت: به فرمود: ه مقام معظم رهبری اندیشه‌ای که در قالب هنر معرفی نشود، فرو رفتنی است و بهترین ابزار در این مقوله ابزار هنر است و باید برترین بهره و استفاده را از این ابزار بسیار قوی و اثرگذار داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد افزود: خوشبختانه سطح کمی و کیفی این دوره بهتر و مطلوب‌تر از دوره گذشته بود و در دوره دوم گروه‌های دوره‌ی قبل را تقویت کردیم و در بحث معرفی استعداد‌ها و گروه‌های جدید وارد کار شدیم.
موسوی با بیان این که دوره سوم جشنواره «مسجدی‌ها» در تابستان ۹۶ برگزار می‌شود، گفت: خودکفایی بیشتر مساجد در قالب‌های مختلف هنری هدف ما در هر دوره به خصوص در دور سوم خواهد بود.
وی افزود: در دوره سوم جشنواره «مسجدی‌ها» رشد کیفی را بر رشد کمی مقدم دانسته‌ایم و می‌خواهیم که در جهت تقویت هنرمندان مسجدی به‌گونه‌ای عمل کنیم که این افراد و گروه‌ها به برترین‌های هنری در قالب‌های مختلف تبدیل شوند.
انتهای پیام// ز.‌ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.