به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سید علی حسینی مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری مشهد گفت: سیاست کاری خود در زمینع ارتقای فضای فرهنگی در پایانه مسافر بری را بر اصول فرهنگی استوار کردهایم.
وی افزود: در حوزه آموزش متولی اصلی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای و پلیسراه استان است که ما نیز در پایانه مسافربری بسترهای لازم را برای آن فراهم کردهایم.
وی گفت: در حوزه فرهنگ میزبانی نیز تمام کسانی که در پایانههای مسافربری اعم از رانندگان، نیروهای خدماتی و کارکنان شرکتها با زائر در ارتباط هستند، کلاسهای فرهنگ میزبانی را برگزار کردهایم.
حسینی افزود: ما به دنبال ارتقای فضای فرهنگی در پایانههای مسافربری شهر مشهد هستیم و در این راستا بستههای متنوع فرهنگی و کلاسهای آموزشی در نظر گرفته شده که البته هنوز جای کار بیشتر دارد.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری مشهد گفت: با توجه به اینکه پایانههای مسافربری اولین مکانهایی هستند که زائر در بدو ورود به مشهد با آن مواجه میشود و همچنین آخرین مکان قبل از عزیمت از مشهد است و از طرفی نگاه اول و آخر، نگاههای بسیار ماندگاری برای زائران است که قطعاً پایانه مسافربری جایگاه بسیار خاص و ویژهای در این نگاه دارد.
حسینی افزود:سعی ما این بوده نگاه اول را زیبا برای زائر خلق کنیم چرا که باعث تداوم زیبا دیدن در زائران شده و نگاه آخر نیز در زمان خروج از مشهد بسیار دارای اهمیت دارد.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری مشهد گفت: اگر بتوانیم هنرمندانه و خلاقانه این نگاه را شکل دهیم زائر نیز با خاطرهای خوش از شهر خارج میشود و ما نیز سیاست کاری خود را بر همین اصل فرهنگی استوار کردیم تا نگاه اول و آخر زیبا در ذهن زائران خلق شود.
انتهای پیام// ز.ی