سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تجلیل از فعالان طرح نوروزی هلال احمر در کلوت های شهداد

مراسم تجلیل از فعالان طرح ملی نوروزی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای جوانان، امدادگران، داوطلبان و تسهیلگران در منطقه کویری شهداد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،این مراسم با حضور مدیرعامل و معاونان جمعیت هلال احمر استان; بخشدار و مسئولین شهرشهداد و با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای جوانان; امدادگران، داوطلبان و تسهلیگران خادم با همکاری میراث فرهنگی در محل کمپ کویری شهداد برگزار شد.

علی گنج کریمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این مراسم ،ضمن تقدیر و تشکر ویژه از اعضای شرکت کننده در طرح نوروزی بیان کرد: سربلندی جمعیت هلال احمر در همه عرصه های بشردوستانه و امدادی به خاطر حضور پرانگیزه و داوطلبانه شما بشردوستان هلالی است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به سیل اخیر در جازموریان خاطر نشان کرد: درخشش فعالیت نجاتگران و امدادگران در حوزه امدادرسانی و عملیات امدادونجات سیل اخیر، در ذهن عموم مردم و دستگاههای مربوطه استان به ثبت رسید.

علی گنج کریمی در ادامه اظهار کرد: بشردوستان جوان هلال احمر کرمانی با خلاقیت و ابتکارات در پویش مردمی "کمپین نه به تصادفات جاده ای" و طرح ملی "بهرفت" در تشویق عموم مردم و مسافران در جهت پیشگیری از تصادفات جاده ای معجزه آفریدند.

وی ضمن آرزوی سلامتی و خوشبختی برای فعالان طرح ملی نوروزی گفت: در جهت آشنایی مردم با مخاطرات طبیعی در قالب طرح ملی خادم و جذب جوانان و امدادگران در این نهاد بین المللی و بشردوست تلاش کنند.

در این مراسم از همه فعالان طرح نوروز 96 با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی تقدیر و تشکر بعمل آمد و با اجرای موسیقی زنده، تئاتر، مسابقه و آتش بازی در دل کویر خاطره ای زیبا، در ذهن های بشردوستان نقش بست.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.