سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور کیفرخواست پرونده پزشک تبریزی

دادستان تبریز از صدورکیفر خواست برای پزشک تبریزی متهم به قتل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛خلیل الهی دادستان تبریز از صدور قرار مجرمیت برای پزشک تبریزی خبر داد و گفت: برای این پزشک در حال تنظیم کیفرخواست و ارسال آن به دادگاه هستیم.

وی، از صدور نظریه پزشکی قانونی در رابطه با این پرونده خبر داد و گفت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین بوده و در بررسی غذاها نیز این نوع سم کشف شده است.

خلیل اللهی درباره سوابق کاری و تحصیلی پزشک متهم، گفت: این فرد یک پزشک عمومی است که در سال‌های اخیر فارغ التحصیل شده و شهرت خاصی ندارد و عمده فعالیت او در خانه سلامت یکی از محلات تبریز بوده که توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی با اشاره به شایعه مسمومیت و فوت به دلیل مصرف غذای نذری در این پرونده، تشریح کرد: موضوع مسمومیت با غذای نذری در این پرونده صد درصد منتفی است و به هیچ عنوان موضوع غذای نذری مطرح نبوده است.

خلیل اللهی با بیان اینکه غذاها از یکی از رستوران‌های تبریز خریداری شده است، یادآور شد: تحقیقات کارآگاه‌هان و بازپرس پرونده حکایت از این داشت که موضوع غذای نذری نمی‌ تواند مطرح شود و خوشبختانه در جریان تحقیقات، محل این غذاخوری شناسایی و با بررسی محتوای دوربین‌های حاضر در محل، نحوه خرید غذا مشخص شده است.

 20 مهر ماه سال گذشته و همزمان با روز تاسوعای حسینی خبری مبنی بر فوت 2 عضو خانواده یکی از پزشکان تبریزی در رسانه‌ها منتشر و پزشک مزبور مدعی شد که فردی چند غذای نذری در اختیار آنها قرار داده و اعضای خانواده‎اش با مصرف این غذا مسمومیت پیدا کرده، راهی بیمارستان شده‌ اند و در نهایت همسر و مادربزرگ او فوت می‌ شوند.

تحقیقات برای شناسایی علت این حادثه با پیگیری‌های شبانه روزی دادستان مرکز استان و بازپرس پرونده ادامه یافت تا اینکه این پرونده ابعاد تازه‌ای به خود گرفت و 10 آبان ماه سال گذشته قاضی خلیل اللهی دادستان عمومی و انقلاب تبریز جرئیاتی جدید از پرونده فوت دو عضو خانواده این پزشک را تشریح کرد.

بر همین اساس پزشک تبریزی اعتراف کرد که غذاها نذری نبوده است و خود از رستوران تهیه کرده بود.
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
بایددرپزیرش پزشکی سلامت روانی نیز مورد ازمون قراربگیرد
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
انگیزه دکتر چی بوده؟
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
لعنت بر چنین شهرت که دامنگیر پیر و جوان شده خلوص را در کتابها جستجو کرد