سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگردان «اِو (خانه)» فیلم جدید می‌سازد/ برنامه‌ریزی اکران فیلم پس از جشنواره جهانی فجر

یوسفی‌نژاد گفت: در حال نگارش فیلمنامه‌ای با نام موقت «اتاق عقد» هستم که فعلا روی طرح آن کار می‌کنم.

اصغر یوسفی‌نژاد کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران «او (خانه)» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: پس از حضور این فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر، برنامه‌ریزی‌های اکران را انجام می‌دهیم اما از ابتدا قرارمان این بود که در فیلم را در گروه هنر و تجربه به نمایش بگذاریم. البته ممکن است بر اساس بازخورد و مهمتر از همه موافقت بخش هنر و تجربه با پخش‌کننده‌های دیگر برای نمایش در سالن های بیشتر مذکراتی انجام دهیم.
 
این کارگردان درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود بیان کرد: در حال نگارش فیلمنامه‌ای با نام موقت «اتاق عقد» هستم که فعلا روی طرح آن کار می‌کنم. این اثر به لحاظ تولید به «او (خانه)» نزدیک است.
 
وی ادامه داد: این اثر برای جشنواره فیلم فجر پیش رو آماده نمی‌شود؛ چون به یک پروسه طولانی و حدود شش، هفت ماهه برای نگارش و پروسه طولانی دیگری برای انتخاب بازیگر و تمرین اعتقاد دارم. بدین علت اواخر امسال یا اوایل سال آینده کلید می‌زنیم و اگر همه کارها طبق برنامه پیش برود، به آن را سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خواهیم داد.
 
یوسفی‌نژاد خاطرنشان کرد: دو عنصر سناریو و بازیگری را باید جدی گرفت و بقیه به نحوی در پیشبرد این دو عنصر کمک می کنند. این روال کاری را همیشه ادامه خواهم داد.
 
 
 
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.