سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

گسترش فرهنگ احترام به طبیعت در استان

فرهنگ احترام به طبیعت و حیات وحش در بین مردم استان گسترش یافته است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام اعلام کرد: احترام به طبیعت و حیات وحش توسط گردشگران، مسافران و مردمی که تعطیلات خود را در دامان طبیعت زیبای استان گذراندند، نوروز امسال نسبت به سال های گذشته نمود بیشتری داشت.
 
مازیار سلیمان نژاد ادامه داد: در تعطیلات نوروزی امسال حیات وحش استان کمترین خسارت از جمله شکار، صید و آزار از سوی گردشگران را تجربه کرد.
 
سلیمان نژاد خاطرنشان کرد: در این مدت تنها چند مورد تخلف جزیی مشاهده شد ولی بطور کلی مردم همکاری ارزنده ای با یگان های حفاظت محیط زیست داشتند.
 
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان هم گفت: دانش و آگاهی مردم نسبت به حفظ و حراست از درختان و گیاهان بیشتر از گذشته شده بود.
 
غلامرضا فتحی اضافه کرد: در این مدت نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی تنها چند مورد تذکر و آموزش نکات زیست محیطی در خصوص برخورد اصولی با طبیعت به مردم داشتند.
 
 فتحی خاطرنشان کرد: طبیعت و عرصه های ملی برای زنده و شاداب ماندن و به حیات خود ادامه دادن نیازمند مهربانی و عطوفت عامه مردم بویژه گردشگران و بهره برداران است که این اقشار با نوع برخورد خود خدشه ای به طبیعت زیبا وارد نکنند.
 
 
انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.