سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

ارسال ٧٦٢ اثر به سیزدهمین جشنواره بین‌المللی کارتون تبریز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از ارسال ٧٦٢ اثر به سیزدهمین جشنواره بین المللی کارتون تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمدپور گفت: ٧٦٢ اثر از ٣٣٣ هنرمند از ٤٣ کشور به دبیرخانه ی سیزدهمین جشنواره بین المللی کارتون تبریز با موضوع اقتصاد مقاومتی و مبارزه با مفاسد اقتصادی ارسال شده است.
 
وی افزود: آثار ارسالی از کشورهای الجزایر، افغانستان، استرالیا، بنگلادش، بلژیک، بوسنی، برزیل، بلژیک، بلغارستان،کانادا، چین،کلمبیا، کاستاریکا، کوبا، استونی، یونان، مجارستان، مونته نگرو، کرواسی، آلمان، هند، اندونزی، ایران ، ایتالیا، قزاقستان، مقدونیه، مکزیک، میانمار، پرو، لهستان، سوئیس، پرتغال، رومانی، روسیه، صربستان، اسپانیا، سوریه، تایلند، ترکیه، اکراین و ازبکستان می باشند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به موضوع سیزدهمین جشنواره بین المللی کاریکاتور نقد و نقد پذیری را موجب رشد و بالندگی و شادابی یک جامعه دانست و دامنه تاثیرگذاری هنر کاریکاتور را وسیع برشمرد.
 
وی افزود: هنر کاریکاتور از جنبه های مختلف تاریخی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، ارتباطی - رسانه ای و اقتصادی قابل بررسی است که با توجه به ضرورت پرداخت به مسائل روز، انجمن کاریکاتور تبریز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این جشنواره را برگزار کرده است.
 
گفتنی است:این جشنواره با هدف آسیب شناسی و بیان هنرمندانه عوامل بازدارنده در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، تبدیل گفتمان اقتصاد مقاومتی به گفتمانی غالب، مردمی و مطالبه گر و نگاه هنرمندانه به مقوله اقتصاد مقاومتی برای الگو سازی و ایجاد فرهنگ عمومی برگزار شده است.
 
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.