سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

حضور پرشور کاروان‌های راهیان نور در گلزار شهدای خرمشهر

زائران سرزمین نور در ایام نوروز مزار شهدای خرمشهر را زیارت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان خوزستان گفت: در ایام نوروز بیش از ۱۰ هزار نفر از زائران سرزمین نور مزار شهدای خرمشهر را زیارت کردند.
 
عبدالرضا فرجیان افزود: در تعطیلات عید نوروز امسال با حضور کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور برنامه‌های معنوی و متنوعی در گلزار شهدای خرمشهر برگزار شد.
 
وی گفت: ملت ایران اسلامی از سراسر کشور به یاد جانفشانی‌های مردم خرمشهر در دوران دفاع مقدس در گلزار شهدای این شهر حضور یافتند و یاد شهیدان گلگون کفن این دیار را گرامی داشتند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان عنوان کرد: همزمان با حضور کاروان‌های راهیان نور در گلزار شهدای خرمشهر برنامه‌های گوناگونی با همکاری منطقه آزاد اروند و موسسه رهروان شهدا برگزار شد که مورد استقبال زائران قرار گرفت.
 
وی قرائت دعای تحویل سال نو و برپایی سفره هفت سین را از جمله برنامه‌های اجرا شده در گلزار شهدای خرمشهر اعلام کرد و افزود: همچنین به منظور آشنایی زائران با شهدای مدافع حرم خرمشهر، تصاویر این شهیدان والامقام در محوطه گلزار نصب شد.
 
فرجیان گفت: تصاویر زیبایی از شهدای گلگون کفن خرمشهر نیز برای بازدید کاروان‌های راهیان نور و زائران در گلزار شهدای این شهر نصب شد و زائران با این شهدا آشنا شدند.
 
وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز بیش از 10 هزار نفر از زائران سرزمین نور از سراسر کشور مزار شهدای خرمشهر را زیارت کردند.
 
 مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان خوزستان عنوان کرد: این تعداد زائر در بازه زمانی 13 روزه یکم تا سیزدهم فروردین ماه امسال بوده است و پس از آن نیز زائرانی به گلزار شهدای خرمشهر رفتند و مزار شهدای این شهر مقاوم را زیارت کردند.
 
انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.