سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار یزد:

اداره ظرفیت‌های خیری استان یزد هنر مدیریت نیاز دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه در استان یزد ظرفیت‌های خیری بسیاری وجود دارد، گفت: اداره این ظرفیت‌ها به هنر مدیریت نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدعلی طالبی امروز در مراسم افتتاح عملیات احداث مدرسه خیرساز پسرانه در امامشهر یزد که به همت خیر نیکوکار رحیمیان و مدیریت مؤسسه جوادالائمه احداث می‌شود، از اقدام ارزشمند دکتر رحیمیان و خانواده ایشان که برای یادبود فرزند جوان و مرحوم خود اقدام به صرف اموال وی در راه مدرسه‌سازی کردند، اظهار داشت: به طور قطع امروز از روزهای ماندگار برای دانش‌‌آموزان این مدرسه و خانواده مرحوم امیرمظفر رحیمیان خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از ویژگی های استان یزد، مشارکت مردم در انجام امور عام المنفعه است، عنوان کرد: مشارکت خیران در احداث مدرسه، بیمارستان و ... نشانگر اعتماد خیران به جامعه و دولت است.

طالبی تصریح کرد: خیران با اقدامات خیراندیشانه خود در همه عرصه‌های زندگی مردم حضور دارند و حضور آنها در حوزه‌های آموزشی، بهداشت و درمان، کتابخانه‌سازی و ... متبلور شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه استان یزد از ظرفیت‌های بسیار خوب خیری بهره‌مند است، تأکید کرد: اداره ظرفیت‌های خیری و سمت و سو بخشیدن به مشارکت مردم در این زمینه نیازمند هنر مدیریت است.

وی با بیان اینکه به طور قطع دولت به تنهایی نمی‌تواند از عهده نیازهای جامعه در زمینه‌های مختلف آموزشی، بهداشت و درمان و... برآید، خاطرنشان کرد: بخشی از بار دولت را خیران با همت والای خود به دوش می‌کشند.

 در این مراسم دبستان پسرانه جوادالائمه یادبود مرحوم امیرمظفر رحیمیان با حضور پدر و مادر و خانواده آن مرحوم، جمعی از مسؤولان و دانش‌آموزان کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.