سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کسب دو مدال برنز کاراته در رقابت های قهرمانی کشور

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از کسب دو مدال برنز توسط کاراته های کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی امیدهای کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ناصر محمد صالحی ، اظهار کرد: رقابتهای کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی امید به میزبانی شهرستان مریوان در استان کردستان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت ها سینا جلیلیان و مهران حیدری دو کاراته کا کرمانشاهی موفق به کسب مدال برنز شدند.
محمدصالحی ادامه داد: در وزن 55- کیلوگرم کاتای انفرادی که 64 کاراته کا حضور داشتند، جلیلیان کاراته کا کرمانشاهی در کنار ورزشکاری از البرز مقام سوم مشترک را بدست آورد

. رئیس هیات کاراته کرمانشاه یادآور شد: در این وزن کاراته کاهای مازندران و کهگیلویه و بویراحمد نیز به ترتیب مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند.

وی گفت: مهران حیدری در وزن 67- کیلوگرم دومین مدال برنز را برای کرمانشاه در کنار ورزشکاری از آذربایجان غربی و در میان 79 کاراته کای حاضر در این وزن کسب کرد

. محمدصالحی خطرنشان کرد: در این وزن ورزشکاران استان های تهران و فارس نیز به ترتیب اول و دوم شدند. رئیس هیات کاراته کرمانشاه اظهار داشت: در پایان این رقابت ها تیم کرمانشاه با کسب همین دو مدال برنز در کنار استان مرکزی جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد.

وی در پایان گفت: بیش از 400 کاراته کا از سراسر کشور در این رقابت حضور داشتند که در نهایت تیم مازندارن با سه طلا، یک نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد.
 
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.