سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کشف محموله 10 ميليارد ريالي گوشی قاچاق در لنجان

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از كشف يك محموله گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش 10 ميليارد ريال و توقيف دو دستگاه سواری سمند و پژو 405 خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "رضا عرب عامري"  بيان داشت: ماموران انتظامي شهرستان لنجان حين گشت زني و كنترل تردد خودروها در محور "اصفهان-شهركرد" به يك دستگاه سواري پژو 405 و يك دستگاه سواري سمند مشكوك و آنها را متوقف كردند.

وي ادامه داد:در بازرسي از اين دو خودرو يك هزار و 184 دستگاه گوشي تلفن همراه خارجي فاقد مدارك مثبته گمركي كشف شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: ارزش محموله كشف شده توسط كارشناسان مربوطه 10 ميليارد ريال اعلام شده است .

سرهنگ عرب عامري با اشاره به اينكه رانندگان هر دو خودرو درتاريكي شب فرار كردند افزود: هر دو راننده شناسايي و به زودي دستگير مي شوند .

فرمانده انتظامي شهرستان لنجان در پايان ضمن قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس تصريح کرد : اقدامات مقابله اي با پديده شوم قاچاق همه جانبه بوده و به صورت ويژه در دستور کار پليس مي باشد و از شهروندان تقاضا مي شود هر گونه ناهنجاري و موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 به نيروي انتظامي گزارش کنند .



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
چرا دولت اجناس قاچاق ضبط شده رو نمیشکند مثلا همون ماشین میلیاردی که بالاخره خوردش نکردند بعد میگن بازم قاچاق، وقتی قانون نباشه و یا اصلا به درستی اعمال نشه هرج و مرج میشه و کسی به کسی نیست