سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دستگيری كلاهبردار پيامكی در اصفهان

فردی كه با ارسال پيام های فريبنده تحت عنوان برنده شدن در قرعه كشی اقدام به سرقت از حساب کاربران می كرد ازسوی ماموران پليس فتای اصفهان شناسايی و دستگير شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ " سيد مصطفي مرتضوي " رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان  بيان داشت:در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه مبلغ 100 ميليون ريال از حساب وي سرقت شده بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

وي بيان داشت : فرد شاكي قبل از سرقت ، پيامكي مبني بر اينكه در قرعه كشي همراه اول برنده شده دريافت كرده است و با فردي كه پيامك را ارسال كرده بود تماس برقرار مي كند كه فرد كلاهبردار با چرب زباني و ترفندي خاص وي را به سمت دستگاه عابر بانك برده و با شگردي خاص اقدام به سرقت از حساب اش كرده بود.

سرهنگ مرتضوي اضافه كرد: با جمع آوري مدارك و مستندات شاكي و تحقيقات صورت گرفته در فضاي مجازي،نهايتاً متهم شناسايي و دستگير شد.

وي افزود:متهم در برابر شواهد و قرائن موجود صراحتاً به بزه انتسابي اعتراف كرد.

رئيس پليس فتاي اصفهان در پايان به مردم توصيه كرد:كاربران فريب پيامك هاي دروغين كه تحت عنوان برنده شدن در قرعه كشي هستند را نخورده و در صورت دريافت اينگونه پيامك ها از خطوط اعتباري تلفن همراه به موضوع مشكوك شده و مراتب را سريعاً به پليس فتا گزارش دهيد.




انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.