سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین ابوبکر بغدادی تعیین شد

انتخاب "ابوحفصه موصلی" به عنوان جانشین "ابوبکر بغدادی"، موجی از واکنش‌ها را در میان تروریست‌های داعش برانگیخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری کل العراق، منابع اطلاعاتی از وجود اختلافات شدید میان سران گروه تروریستی داعش در خصوص نامزدی "ابو حفصه موصلی" به عنوان جانشین ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش خبر دادند.

این منابع به خبرگزاری کل العراق گفتند: سران داعش در اختلافات شدید و جدی به سر می برند؛ تا جایی که این شکاف ها و اختلافات پس از نامزدی ابوحفصه موصلی، معاون والی نینوا از سوی مجلس شورای داعش برای جانشینی ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش به نیروها نیز سرایت کرده است. ابو حفصه موصلی فردی است که از خونریزترین عناصر داعش به حساب می آید و چندین سمت نظامی و اداری مهم را در این گروه تروریستی بر عهده داشته است.

این منابع در ادامه افزودند: سران داعش به گروه های مخالف و موافق نامزدی موصلی به جای بغدادی تقسیم شده اند. همچنین طبق گفته این منابع، این اختلافات پس از درز اخباری در خصوص تأیید این مسأله که بغدادی در پی حمله ای هوایی در شهر القائم در استان انبار دچار جراحت های سنگین شده، شدت یافته است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
امیر
۱۷:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
الکیه
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
بهتر . اینجوری جانشینش هم معلوم شده و با خلاص شدن از شر دوتاشون یه باره کی از شر همه شون راحت میشم و دیگه نگران جانشینای احتمالی اش نیسیم