سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منافع ملی ما 3 هزار کیلومتر آن طرف مرزها است/ حضور نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد و بین‌المللی

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: فرزندان ملت ایران در نیروی دریایی، 3 هزار کیلومتر دورتر از مرزها در حال دفاع از منافع ملی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیر دریادار دوم حسین آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در حاشیه سفر به شهرستان لامرد بیان کرد: اگر هماوردی همچون هشت سال دفاع مقدس روی دهد مطمئن هستیم که نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی، بهتر از آن نسل حضور می یابند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشته و خواهد داشت و یکی از دستاوردهای آن نظام جمهوری اسلامی است افزود: زمانی می‌توانیم به آرمان‌های امام خمینی (ره) دست پیدا کنیم که این نظام را تعالی ببخشیم و از سوی دیگر زمانی می‌توانیم به دیدگاه‌های ظرفیت‌ساز رهبر معظم انقلاب برسیم و دست پیدا کنیم که این نظام مقتدر و پابرجا باشد.
 
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در راهپیمایی اربعین حسینی 20 میلیون جمعیت با شور و شعور حضور پیدا می‌کنند و بیشترین میانگین سنی از کشورمان که در کربلای معلی حضور می یابند نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی هستند.
 
آزاد با بیان اینکه جوانان دیروز نگاه اعتقادی و دینی داشتند اما جوانان امروز نگاه ریشه‌دار دارند افزود: برای حفاظت آن ها در برابر تهاجم نرم دشمن باید یادواره‌های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت همواره ترویج شود تا بستر رشد فرهنگ ایمانی، دینی و اعتقادی در کشور پابرجا بماند.
 
این مقام نظامی در ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: امروز جامعه جوان بخاطر تهاجم فرهنگی نیازمند یادواره‌های شهدا است و باید تداوم این یادواره‌ها زیاد باشد زیرا عرصه تهاجم فرهنگی با سرعت بسیار زیادی در حال حرکت است و اگرچه فعالان فرهنگی کارهای زیادی انجام می‌دهند اما تهاجم دشمن هم سنگین است و راه مقابله با آن، زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت و ایمان‌محوری در خانواده‌ها است.
 
وی در مورد حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد و بین‌المللی گفت: امروز ناوگروه 45 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از اینکه در حوزه شمال اقیانوس هند حضور یافت، در خلیج عدن و باب المندب نیز در حال طی مسیر است و در چند روز آینده در یکی از بنادر کشورهای همسایه پهلو می‌گیرد.
 
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اگر در زمان هشت سال دفاع مقدس، دفاع از منابع و منافع ملی در یک جا بود اما امروز منافع ملی ما 3 هزار کیلومتر آن طرف مرزها است و فرزندان ملت ایران در نیروی دریایی، فرسنگ‌ها دورتر از مرزها در حال دفاع از کیان کشور هستند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.