سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

معدوم سازی 540 کیلوگرم مرغ در گتوند

بیش از 540 کیلو گرم محموله مرغ کشتار روز در شهرستان گتوند معدوم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر مسلم همتیان، رییس اداره دامپزشکی گتوند تصریح کرد: کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی این شهرستان در بازدید از 1 واحد صنفی مرغ فروشی کشتار روز، محموله مرغ کشتار روز تاریخ گذشته  به میزان بیش از 540 کیلو گرم  را کشف و بعد از تنظیم صورت جلسه اقدامات ضبط موقت و نمونه برداری جهت انجام آزمایشات تکمیلی به ازمایشگاه مرجع دامپزشکی را انجام دادند .

وی بیان داشت: با توجه به نتایج آزمایشگاهی غیر قابل مصرف بودن محموله تائید گردید و نهایتا محموله مذکور با حکم قضایی تحت موازین بهداشتی معدوم و از چرخه مصرف خارج شد .

دکتر همتیان اظهار کرد: اکیپ کارشناسان نظارت اداره دامپزشکی این شهرستان به صورت منظم و ادواری در قالب طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی  بر مراکز عرضه مواد خام دامی نظارت دارند و در صورت مشاهده موارد غیربهداشتی طبق مقررات با عوامل عرضه غیر مجاز و غیر بهداشتی برخورد می‌شود.

رییس اداره دامپزشکی گتوند گفت: با توجه به تاریخ‌ مصرف مرغ کشتار روز و مرغ منجمد بعد از تاریخ تولید که بر روی بسته‌بندی مرغ درج‌ شده است، از شهروندان درخواست می‌شود تا موارد عرضه غیر بهداشتی را به دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.