سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری ۲۳۰ هکتاری زمین در شهرک‌های صنعتی برای سرمایه‌گذاری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: ۲۳۰ هکتار زمین برای سرمایه‌گذاری در استان واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی آمره با اشاره به وضعیت سرمایه‌گذاری در استان اظهار داشت: با مجموعه اقداماتی که در سال‌های گذشته به‌ویژه در سال 95 انجام شد و با توجه به سیاست‌های کلی دولت یازدهم در حمایت از سرمایه‌گذاری به ویژه صنایع کوچک و متوسط خوشبختانه استقبال خوبی از سرمایه‌گذاری در استان انجام شد و 300 واحد نسبت به انعقاد قرارداد برای سرمایه‌گذاری اقدام کردند، واگذاری زمین هم انجام شد و 230 هکتار زمین برای سرمایه‌گذاری واگذار شد.
 
وی افزود: بهره‌برداری از این واحدها به‌طور طبیعی تعداد قابل توجهی اشتغال برای جوانان استان ایجاد می‌کند و می‌تواند تاثیر به‌سزایی در اشتغال‌زایی و تولید استان داشته باشد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: در حوزه زیرساخت‌ها در سال گذشته 40 میلیارد تومان در شهرک‌های صنعتی تکمیل پروژه‌ها هزینه کرده‌ایم و حدود 30 میلیارد تومان هم پروژه تعریف شده که در سال 96 تکمیل و انجام می‌شود.
 
آمره بیان کرد: در حوزه حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط هم برنامه‌های متعددی را شرکت شهرک‌های صنعتی دارد و در راستای حمایت از واحدهای صنعتی و تولید محصولات رقابتی از جمله در بحث ارتقاء فناوری واحدهای صنعتی و در واقع تامین نیازهای فناورانه آنها یکی از سیاست‌های داخلی شرکت شهرک‌‌های صنعتی است.
 
وی ادامه داد: تشکیل فن‌بازار منطقه استان مرکزی یکی از اقداماتی است تا بتوانیم از ظرفیت استان و توانمندی که دانشگاه‌ها دارند استفاده کنیم و نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی در استان را تامین کنیم که اقدام بسیار مطلوبی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
 
منبع: تسنیم
انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.