سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تعریض جاده بن جعفر دزفول با اعتبار میلیاردی

معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول از آغاز ایمن سازی و بهسازی جاده محمدبن جعفر از جاده های پرحادثه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عبدالحسین پوررکنی معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول بیان داشت: با نشست هایی که برای حل مشکل جاده بن جعفر دزفول برگزار شد بهسازی و ایمن سازی این جاده در راستای کاهش تصادفات و رفع مشکلات ترافیکی آغاز شد .

وی افزود: یک محور از این جاده بعد از تالار مهستان به طول یک هزار و 200 می باشد که عرض آن از 9.5 متر به 17.5 متر افزایش می یابد و عملیات شانه سازی،زیرسازی و آسفالت آن نیز انجام خواهد شد وتابلوی جهت نما نیز در جاده نصب خواهد شد.

پوررکنی اظهار کرد:در مرحله دیگر نیز 2 هزار متر دیگر جاده بهسازی می شود و جاده 9.5 متری به 11.5 متر تعریض می شود که امیدواریم این عملیات تا 2 ماه آینده تکمیل شود.
معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول اذعان داشت: مجری این طرح سازمان عمران شهرداری و کارفرما اداره راه و شهرسازی می باشد و اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این عملیات حدود 20 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار انجام این پروژه 20 میلیارد ریال می باشد که کارفر انجام پروژه اداره راه و شهرسازی استان خوزستان و پیمانکار مجری طرح سازمان عمران شهرداری دزفول میباشد.

عبدالحسین پوررکنی همچنین از اتمام آسفالت جاده آوج و آغاز آسفالت جاده روستای انجیرک تا اواسط همین هفته و روکش آسفالت و ترمیم زیرسازی این جاده خبر داد.

وی گفت: حدود 17 هزار متر مربع جاده روستای انجیرک در این عملیات لکه گیری، آسفالت و ترمیم خواهد شد.

جاده دزفول - بن جعفر تا نقطه اتصال به جاده سراسری شوش به طول 14 کیلومتر به دلیل عرض کم ، فقدان سامانه روشنایی و وجود چند پیچ خطرناک از جاده های حادثه خیز شمال خوزستان است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.