سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات جام ریاست آفریقا؛

مخلصی به مدال برنز دست یافت

تکواندوکار کشورمان با شکست مقابل مامینا کانه به مدال برنز مسابقات جام ریاست آفریقا دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون تکواندو، اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) با حضور 339 تکواندوکار از 34 كشور از ظهر امروز (شنبه) در سالن "ایبیات" آگادیر با رقابت‌های اوزان 54-، 63-، 74- و 87+ کیلوگرم در گروه مردان و اوزان 46-، 53-، 62- و 73+ کیلوگرم در گروه زنان آغاز و پس از دو روز به پایان می‌رسد که در اين رويداد از كشورمان تنها در گروه زنان نماینده حضور دارد.

نفیسه مخلصی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا 2012 برای کسب سکوی سوم این رقابت‌ها، در اولین مبارزه خود «مبارکا رادی» نماینده مراکش را که مدال طلای قهرمانی آفریقا 2016 را در کارنامه خود داشت با نتیجه یک بر صفر شکست داد، پس از آن «میسون فاروک» دارنده مدال طلای قهرمانی آفریقا 2016 را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو برداشت اما در مرحله نیمه نهایی نتیجه را 12 بر 10 به «مامینا کانه» دارنده مدال طلا مسابقات قهرمانی آفریقا 2012 و مدال نقره قهرمانی آفریقا 2014 و 2016 واگذار کرد و به مدال برنز این مسابقات بسنده کرد.

هدايت تیم‌ملی کشورمان برعهده مهرو كمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ريحانه فولادى به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم می باشد.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.