سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

پخش زنده مراسم تشییع آیت الله باریک بین

مراسم تشییع آیت الله باریک بین بصورت زنده از سیمای مرکز قزوین پخش می شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛معصومی فرگفت : سیمای مرکز قزوین علاوه بر پخش زنده ی مراسم تشییع آیت الله باریک بین در شبکه قزوین و برخی شبکه های سراسری؛ تمهیدات ویژه ای را برای ایام عزای عمومی ارتحال این عالم ربانی پیش بینی کرده است.

وی افزود: در سه روز عزای عمومی، صداوسیمای مرکز قزوین رویکرد برنامه های زنده ی خود همچون روز نو، رنگ زندگی، شب های مینودری، پنجره بامدادی و برنامه عصرانه رادیو را  معطوف به درگذشت آیت الله باریک بین خواهد کرد.

وی افزود: سه عنوان مستند تلویزیونی شامل مستند سه قسمتی «گنجینه» ، مستند یک قسمتی «فضل نیکان» و مستند دو قسمتی «قصه پدر»  که زندگی سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و علمی آیت الله باریک بین  را برای مخاطبان معرفی می کنند ،در این ایام از سیمای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: سیمای مرکز قزوین از ظرفیت زیرنویس ونماهنگ نیز برای اطلاع رسانی دراین باره بهره خواهد برد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین گفت: خبر این مرکز هم اطلاع رسانی و پوشش خبری مراسم تشییع، تدفین و ترحیم آیت الله باریک بین را در شبکه های استانی و سراسری بر عهده دارد که از رادیو و تلویزیون به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.

معصومی فر افزود: رادیو قزوین هم سه قسمت برنامه ی زنده ی «فانوس» ، سه قسمت برنامه ی زنده ی «یاد یار» و مستند رادیویی مشاهیر را با موضوع زندگی آیت الله باریک بین به مناسبت در گذشت وی در ایام عزای عمومی پخش خواهد کرد.

وی اضافه کرد : در روز تشییع آیت الله باریک بین هم ویژه برنامه ی زنده ی «مجاهد وارسته» از رادیو قزوین پخش می شود؛ که مراسم تشییع را در رادیو پوشش می دهد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت : نماهنگ های رادیویی، گزیده هایی از کلام آیت الله باریک بین و سخنرانی های وی هم در خلال برنامه ها از رادیو قزوین پخش می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.