سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رئیس جمهوری؛

دولت زمینه سرمایه گذاری و اشتغال را در مناطق محروم فراهم کرده است

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: دولت یازدهم زمینه سرمایه گذاری و اشتغال را در مناطق محروم فراهم کرده است و برای تداوم این مسیر در سال جاری عزم جدی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه ؛جمشید انصاری در بازدید از سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان تکاب از توابع آذربایجان غربی، اظهار کرد: بر اساس تدابیر و تلاش‌های دولت برای رفع موانع تولید، بانک‌های عامل تسهیلات مورد نیاز جهت اجرای طرح‌های توسعه در واحدهای تولیدی را تامین می‌کند.

به گفته وی در پی تاکید مقام معظم رهبری برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی دولت تدببیر و امید تدوین شده است تا ایران در افق چشم انداز ۲۰ ساله به توسعه پایدار برسد.

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی‌های لازم برای ایجاد صنایع پائین دستی در مناطق محروم، اظهار کرد: زمینه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این مناطق در سایه برجام و برخورداری از امنیت سرمایه گذاری فراهم شده است.


واحد تولید قند با ظرفیت تولید سالانه ۲ هزار تن قند کلوخ در شهرک صنعتی تکاب نیز دیگر واحدی بود که معاون رئیس جمهوری از آن بازدید کرد و پس از آن به بازدید از کارگاه جواهرسازی این شهرستان رفت؛ کارگاه جواهرسازی تکاب نیز با پنج میلیارد ریال سرمایه گذاری راه اندازی شده و به عنوان نخستین واحد تولید جواهرات و زیور آلات طلا در شهرستان تکاب فعالیت می‌کند.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.