سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

فعالیت دفاتر مجمع خیرین تامین سلامت در 30 شهرستان

مجمع خیرین تامین سلامت در 30 شهرستان استان فارس فعالیت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت در خصوص فعالیت دفاتر مجمع در شهرستان ها، اظهار کرد: مجمع خیرین تامین سلامت در 30 شهرستان استان فارس نمایندگی دارد که کارهای مختلف مربوط به مجمع را در شهرستان ها هماهنگ می کنند و نیمی از کارهای خیر در شهرستان ها انجام شده است.  

 
وی، یکی از اقدامات مجمع خیرین تامین سلامت فارس در پارسال را ایجاد صندوق حمایت از دانشجویان عنوان کرد که با مشارکت نیکوکاران و حمایت استادان دانشگاه، نزدیک به 300 میلیون تومان به دانشجویان نیازمند و متاهل کمک رسانی شده و پیش بینی می شود این رقم در سال جاری به یک میلیارد تومان برسد.  
 
دکتر رامجردی، با اشاره به اجرای طرح همیاران سلامت افزود: در این طرح از بازنشستگان رشته های علوم پزشکی بویژه پرستاری کمک گرفتیم تا بیماران و همراهان در بدو ورود به بیمارستان ها هدایت و راهنمایی شوند.
 
وی با بیان اینکه در بحث همیاران سلامت، پرستاران و پیراپزشکان به صورت داوطلبانه وقت و تجربه خود را در اختیار مردم می گذارند تصریح کرد: پارسال بیش از هزار نفر ساعت از سوی همیاران سلامت به مراجعان کمک رسانی شده است. 

انتهای پیام/ن



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.