سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاکزاد: ماشین سازی برای بقا در لیگ برتر نیاز به معجزه دارد

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: بقای تیم ما در لیگ برتر در حد معجزه است اما باید از شانس محدود خود برای باقی ماندن در این رقابت ها استفاده کنیم.

علی خاکزاد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره کاهش شانس بقای تیم ماشین سازی تبریز در لیگ برتر فوتبال پس از شکست این تیم برابر پدیده مشهد بیان کرد: تقریبا هیچ امیدی برای باقی ماندن در لیگ برتر نداریم چراکه حریفان ماشین سازی باید در تمام دیدارها شکست بخورند و تیم ما هم باید هر چهار بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد که این امر تقریبا شبیه به معجزه است و بعید می دانم این معجزه رخ دهد.
 
وی افزود: برای امیدوار ماندن به ادامه رقابت های لیگ، باید پدیده را شکست می دادیم اما بازهم به خدا توکل می کنیم. هیچ باشگاهی مانند ماشین سازی در پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان خود موفق عمل نکرده اما وضعیت تیم ما بسیار بدتر از تیم هایی است که مشکلات مالی زیادی دارند.
 
خاکزاد ادامه داد: با وجودی که فرهاد کاظمی در تمرینات هفته پیش بارها تاکید کرد ماشین سازی برای فرار از سقوط  نیاز مبرمی به انتحاری بازی کردن دارد اما بازیکنان ماشین سازی مقابل پدیده این کار را انجام ندادند و در پیاده کردن تدابیر تاکتیکی کاظمی ناموفق بودند. بنابراین نمی توانیم برای شکست برابر پدیده بهانه بگیریم.
 
وی درمورد تمایل فرهاد کاظمی برای تداوم همکاری با ماشین سازی در لیگ دسته اول گفت: به هیچ وجه نباید این تیم رها شود و شک نکنید تیم ریشه دار ماشین سازی درصورت سقوط به لیگ دسته اول، با یک برنامه ریزی دقیق می تواند به لیگ برتر بازگردد. البته همچنان 10 درصد برای بقا در لیگ برتر شانس داریم و باید در چهار بازی پایانی تمام تلاش خود را به کار گیریم.
 
خاکزاد ادامه داد: اگر کاظمی قصد ادامه همکاری با ماشین سازی را داشته باشد، قطعا از این موضوع استقبال می کنیم چراکه وی مربی با تجربه و توانمندی است و درصورتی که از ابتدای فصل در یک تیم فعالیت کند، خیلی راحت تر می تواند تفکرات خود را پیاده کند.
 
سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی در پایان تصریح کرد: از طرفی نباید از اشتباهات داوری در ناکامی تیم ما بی تفاوت گذشت چراکه این امر هم در نتیجه نگرفتن ماشین سازی تاثیر زیادی دارد. با وجود تمام این مسائل اگر وضعیت تیم ما بلافاصله پس از پایان لیگ برتر مشخص شود شانس زیادی برای بازگشت به این رقابت ها داریم.
 
انتهای پیام/
 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.