سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا؛

حریفان هوگوپوشان ایرانی معرفی شدند

نخستین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) از ساعت 12:30 امروز با برگزاری 4 وزن آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) با حضور 339 تکواندوکار از 34 كشور از ساعت 12:30 (به وقت تهران) امروز (شنبه) در سالن "ایبیات" "آگادیر" مراکش با رقابت‌های اوزان 54-، 63-، 74- و 87+ کیلوگرم در گروه مردان و اوزان 46-، 53-، 62- و 73+ کیلوگرم در گروه زنان آغاز و پس از دو روز به پایان می‌رسد که در این رویداد از كشورمان تنها در گروه زنان نماینده حضور دارد.

امروز و در نخستین روز این رقابت‌ها، كیانا اخوان در وزن 46- كیلوگرم در گام نخست به مصاف نماینده مصر می‌رود و در صورت پیروزی رو در روی برنده دیدار مراكش و مصر قرار می‌گیرد، همچنین فاطمه مداحی دیگر نماینده كشورمان در این وزن باید با نماینده مراكش مبارزه كند و پس از آن به مصاف تكواندوكاری از آلمان خواهد رفت. در وزن 53- كیلوگرم فاطمه اموری قهرمان نوجوانان جهان در سال 2014 در نخستین گام می‌بایست با نماینده مراكش مبارزه كند و در صورت پیروزی برای صعود به مرحله بعد باید تكواندكار تونس را از پیش رو بردارد.

پریسا جوادی تكواندوكار وزن 62- كیلوگرم كه در كارنامه وی برنز قهرمانی نوجوانان جهان 2016 و برنز قهرمانی نوجوانان آسیا 2015 به چشم می‌خورد ابتدا رو در روی هوگوپوش كرواسی قهرمان المپیك نوجوانان 2014 و دارنده مدال طلا قهرمانی نوجوانان 2014 قرار می‌گیرد و حنانه همتی در همین وزن نیز باید با نماینده بل‍ژیك كه قهرمان اروپا در سال 2015 است، مبارزه كند. در وزن 73- كیلوگرم نیز فاطمه مصطفایی در دیدار نخست باید با نماینده مراكش دارنده مدال برنز قهرمانی آفریقا 2016 پیكار كند و نفیسه مخلصی (وزن 73- كیلوگرم) نیز در مبارزه اول می‌بایست رقیب مراكشی خود كه طلای قهرمانی آفریقا 2016 را در كارنامه دارد از پیش رو بردارد و پس از آن به مصاف تكواندوكار مصر برود.

هدایت این تیم برعهده مهرو كمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ریحانه فولادى به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم می باشد.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.