سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

پرونده سعید مرتضوی در نوبت رسیدگی قرار دارد

وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی گفت: پرونده سعید مرتضوی در دادگاه تجدید نظر در نوبت رسیدگی قرار دارد.

مجتبی نظری وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی در پرونده سعید مرتضوی در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با آخرین وضعیت پرونده سعید مرتضوی اظهار داشت: روز چهارشنبه هفته گذشته به منظور پیگیری پرونده به شعبه 68 و 22 دادگاه تجدید نظر که پرونده در آن‌ها در حال بررسی است مراجعه کردم، پرونده در هر دو شعبه در نوبت رسیدگی قرار دارد.
 
وی افزود: یکی از قضات شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر که مسئول رسیدگی به بخشی از پرونده بود بعد از صدور رأی بازنشسته شده است و حال منتظر هستیم تا سایر قضات رأی خودشان را صادر کنند اما هنوز برای آن زمانی تعیین نکرده اند.
 
وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: شعبه 68 دادگاه تجدیدنظر هم اعلام کرده 400 پرونده جلو تر از پرونده تامین اجتماعی در نوبت رسیدگی قرار دارد و اگر هر ماه به 100 پرونده رسیدگی شود، حداقل 4 ماه باید منتظر باشیم تا  دادگاه وقت رسیدگی تعیین کند.
 
نظری گفت: در دادگاه 14 شهریور 95 سعید مرتضوی به اتهام تصرف غیرقانونی و اهمال در انجام وظیفه به تحمل 70 و 65 شلاق محکوم شد اما به دلیل اعتراض وی به  این حکم و همچنین اعتراض ما به مواردی از حکم صادر شده، پروند به دادگاه تجدید نظر ارجاع شد.
 
انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.