سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

پیگیری مسائل چهارمحال‌وبختیاری در نشست با مسئولان کشوری

در نشست استاندار چهارمحال و بختیاری با مسئولان کشوری، مسائل استانی در حوزه‌های مختلف پیگیری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در نشست قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری با مسئولان کشوری در تهران، برخی مسائل استانی در حوزه‌های مربوطه پیگیری شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ در دیدار قاسم سلیمانی استاندار با سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، درخصوص ایجاد طرح‌های اشتغال زا برای افراد تحت پوشش این نهاد در استان بحث و تبادل نظر و مقرر شد کارگروه مشترکی در این زمینه ایجاد گردد.
 
همچنین در نشست استاندار چهارمحال و بختیاری با سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان پیگیری شد.
 
محمد خالدی سردشتی نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست حضور داشت.
 
بر اساس این گزارش؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری و محمد خالدی سردشتی نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان را پیگیری نمودند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با علی اصغر رستمی ابوسعیدی رئیس و معاونین دانشگاه پیام نور هم بر اهمیت توسعه فعالیت‌های علمی و آموزشی این دانشگاه در استان تأکید کرد.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.