سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

نواخته شدن ضیافت پنالتی ها به یاد شهدای ورزشکار هندیجان

ضیافت پنالتی ها به یاد شهدای ورزشکار هندیجان نواخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مسابقه ضربات پنالتی  یادواره شهدای بمباران هوایی هندیجان و گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید فوتبالیست، شهید محمدرضا بهبهانی و شهید حمدالله گندمکار در هندیجان برگزار شد.
 
حسن رحمانی رئیس هیئت فوتبال هندیجان با اشاره به برنامه‌های گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار بمباران هوایی هندیجان در سال ۶۷ گفت: غبارروبی و عطرافشانی مزار دو شهید «محمدرضا بهبهانی» و «حمداله گندمگار» و دیگر شهدای بمباران هوایی هندیجان که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند با حضور ورزشکاران و پیشکسوتان فوتبال برگزار شد.
 
وی در خصوص برگزاری مسابقه ضربه پنالتی افزود: این مسابقه با شرکت پیشکسوتان فوتبال برگزار شد که «محمد آبادی» توانست به مقام اول دست یابد و از سوی مسئولان برگزار کننده مسابقات مورد تقدیر قرار گرفت.
 
رحمانی به نحوه برگزاری این مسابقه اشاره کردو گفت: افراد شرکت‌کننده در مسابقه ضربه پنالتی فوتبال هر یک شانس امتحان یک ضربه پنالتی را داشتند.
 
هجدهم فروردین ماه سال ۶۷ در اثر حمله هوایی دشمن بعثی عراق به مردم شهر هندیجان، علاوه بر به شهادت رسیدن ۲۲ نفر از شهروندان، دو فوتبالیست به نام های  محمدرضا بهبهانی بازیکن تیم پرسپولیس و شهید حمدالله گندمکار بازیکن تیم کارگر به شهادت رسیدند.
 
انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.