به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛بهمن خسروانی هدف از این اقدام را دریافت نظرات کاربران و مخاطبین به ویژه مسافرین اعلام کرد و افزود:ارتقای کیفی خدمات از جمله وظایف مهم این اداره کل بوده و اجرای نظرسنجی از مخاطبین ضمن بررسی کارشناسانه مشکلات موجود ،منجر به رفع نواقص و تقویت نقاط قوت می گردد.
خسروانی ضمن تاکید بر اینکه اجرای این طرح هر ساله و در زمان های پرتردد،تحت نظر اکیپ متخصص انجام می شود،بیان کرد: سنجش میزان رضایتمندی از مسافرین، رانندگان بار و مسافر، انجمنهای صنفی، شرکت ها و موسسات بار و مسافربری، مراجعین به ادارات کل و ادارت شهرستانهای تابعه، پایانه های مرزی، بار و مسافر صورت میگیرد.
این اقدام با توزیع بسته های فرهنگی تهیه شده توسط این اداره کل شامل: بروشور،خودکار، تراکت و نقشه همراه بود.
انتهای پیام/ز