سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

امروزه بسیاری از جوانان تحصیل کرده کشور بیکارند

امام جمعه کرمانشاه، مدیریت انقلابی کارآمد را رفع کننده مشکلات در حوزه تولید و اشتغال دانست.

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نمازجمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز از سال نو در مشهد مقدس گفت: امروزه بسیاری از جوانان تحصیل کرده کشور بیکارند و بهبود اقتصادی برای رفع مشکلات معیشت مردم از دغدغه های مهم ایشان است.


آیت اله مصطفی علماء افزود:معظم له یکی از اهداف دشمنان را ناکارآمد جلوه دادن اسلام در مدیریت جامع دانستند، و راهکار خنثنی کردن این توطئه را برنامه ریزی مدبرانه و فعالیت متعهدانه و دلسوزانه عنوان کردند.

خطیب جمعه کرمانشاه در آستانه سیزدهم رجب سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) اظهار داشت؛ پیامبر اعظم (ص) در حدیثی خویش را شهر علم و حضرت عل (ع) را دروازه علم توصیف کردند و این تسلط علمی حضرت (ع) بر اسرار کائنات است.

وی گفت: در میان فلاسفه و بزرگان علمی ایران و جهان همواره از حضرت علی (ع) به عنوان انسانی اندیشمند، عدالتخواه، والا و واراسته یاد شده که در ابعاد مدیریت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه، به همراه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهراء (س) بهترین الگو هستند.

در ادامه آیت اله علما بیستم فروردین ماه سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا را یادآور شد و گفت: همانطوری که امام خمینی (ره) فرمودند، ما نیازی به رابطه  با آمریکا نداریم زیرا رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است.

وی در پایان با اشاره به بمباران موشکی سوریه از سوی آمریکا آن را نشانه خوی وحشیگری و مستکبرانه کاخ سفید دانست.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.