سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

کلید انتخابات در دست مردم با بصیرت

امام جمعه موقت قزوین گفت : کلید حل معمای انتخابات به دست مردم با بصیرت است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام قابل در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود : طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید با  هوشیاری و با بصیرت کامل در اتخابات شرکت کرد و رای داد .
 
 

حجت الاسلام قابل افزود : آمریکا تحریم های های جدیدی  را علیه ایران تصویب کرد اما به دلیل اینکه مردم از آنها ناامید نشوند و به تند روها رای ندهند فعلا اجرایی نکرده است .

امام جمعه موقت قزوین گفت :  اگر دشمن می توانست به ایران ضربه ای بزند هیچگاه به سوریه حمله نمی کرد .
وی اضافه کرد : دشمن فقط از طریق اقتصاد و نفوذ با ما در حال جنگ است .

امام جمعه موقت قزوین گفت : فردا  سالروز ملی فناوری هسته ای است روزی که جوانان و دانشمندان ما بازوانشان را به کار گرفتند و  این کشور محتاج در جنگ تحمیلی را به  یک کشوردارای فناوری ملی تبدیل کردند اما طوفانی به نام برجام برآمد و این دفتر را جمع کرد .

وی افزود : بعضی ها به این برجام افتخار می کنند اما امیدواریم که دیگر تکرار نشود .


حجت الاسلام قابل  خطاب به مردم گفت : به خدا اعتماد کنید نه به کد خدا و بیاید را ه خودمان را در پیش بگیریم .

وی در ادامه با اشاره به سخنرانی دو روز پیش رهبر معظم انقلاب گفت : طبق فرمایشات ایشان اقتصاد ، بیکاری و اشتغال  مشکل عمده کشور است .

امام جمعه موقت قزوین گفت : وقتی قبلا این موضوع را مطرح می کردیم مسئولین استانی می گفتند که چرا تضغیف روحیه می کنید .
 
حجت الاسلام قابل افزود : مسئولان استانی مدعی هستند که 19 هزار شغل در استان ایجاد شده است که این ادعا مورد قبول نیست .
 
وی با بیان اینکه  معاون وزارت کار اعلام کرده است  که هر کس در هفته دو ساعت کار کند جزو شاغلین محسوب می شود  اضافه کرد : آیا مردم را به سخره گرفته اید  مگر می شود با هفته ای پنجاه هزار تومان زندگی کرد ؟

امام جمعه موقت قزوین گفت : مسئولین استان مدعی هستند که ما کمترین مشکل کارگری را داریم پس این سفره خالی کارگری که هر روز جلوی استانداری پهن است نشان از چیست؟ شاید مسئولین به جیب خود نگاه می کنند .

حجت الاسلام قابل با اشاره به زمین های هفت سنگان گفت : مسئولین استان به جای حل معضلات به دنبال نامه نگاری برای استفاده از این زمین ها هستند که خودشان هم می دانند که آنها تصرفی اند .

وی در ادامه خطاب به مردم گفت : پولتان را در جایی هزینه نکنید که به بدنامی معروف شده است بدانید که خداوند جواب این خلاف  را در زندگی دنیوی و اخروی خواهد داد .

امام جمعه موقت قزوین گفت : مسئولین بدانند که دلسوزان این نظام پیگیر این موضوع خواهند بود .

حجت الاسلام قابل با اشاره به کالای قاچاق گفت : طبق گزارش کمیسیون اصل 90 ورود این کالاها به کشور سالانه دو میلیون کار را از بین می برد و این مورد قبول نیست .

امام جمعه موقت قزوین در ادامه با اشاره به  سفر نخست وزیر انگلیس به کشورهای عربی گفت : این فرد در این سفرها می گوید که جلوی ایران را در منطقه خواهند گرفت .

وی افزود :  کشورهای غربی مدعی حقوق بشر از طرفی ایران را به خاطر نقض حقوق بشر تحریم  و از طرفی دیگر عربها را در حمله به یمن حمایت می کنند .

حجت الاسلام قابل گفت : به جای آنکه جلوی داعش را با سلاح های شیمیایی اش بگیرند ، سوریه را محروم می کنند .

وی با اشاره به تخریب خانه های فلسطینی و شهرک سازی صهیونیست ها  افزود : این نقض حقوق بشر است و روزی انسانهای بیدا جواب این حرکت را خواهند داد .

امام جمعه موقت قزوین همچنین به ماه رجب اشاره کرد و گفت : اعتکاف در این ماه یک موقعیت برای توبه و بازگشت به خداست .
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.