سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز پیشرفته‌ترین لوازم سنجش برای بازرسان بهداشت محیط

رئیس دفتر سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از تجهیز لوازم پیشرفته برای بازرسان بهداشت محیط خبر داد.

خسرو صادق‌نیت رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اقدامات جدید برای حوزه بهداشت محیط در سال 96 اظهار داشت: از اواخر سال گذشته کار تجهیز بازرسان بهداشت محیط به پیشرفته‌ترین وسایل سنجش انجام شده است.

وی ادامه داد: بازرسان در طرح نوروزی با استفاده از این تجهیزات پرتابل پیشرفته به ارزیابی شرایط بهداشتی پرداخته و طی ماه‌های آتی تمامی بازرسان کشور از این شرایط بهره‌مند می‌شوند.

صادق‌نیت تصریح کرد: تاسیس دفاتر خدمات بهداشتی از دیگر اقداماتی است که در حوزه خدمات بهداشتی مورد توجه قرار گرفته و افراد با رشته‌های مرتبط در این حوزه فعالیت می‌کنند و طی چند ماه آینده پوشش این دفاتر در استان تهران کامل می‌شود.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تصریح کرد: علاوه بر استان تهران در سایر استان‌های کشور همچون خراسان رضوی، همدان، البرز، مازندران، کرمانشاه و بندر عباس دفاتر خدمات بهداشتی مورد توجه قرار گرفته و متقاضیان در رشته‌های مرتبط حوزه‌های بهداشتی می‌توانند برای اخذ مجوز این دفاتر اقدام کنند.

وی یادآور شد: فعالیت‌های قابل توجهی در حوزه بهداشتی مورد توجه قرار گرفته تا پوشش فعالیت‌ها در این حوزه با کیفیت هر چه بیشتر به مردم ارائه شود.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.