سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری انتخابات در شهرهای بوشهر و برازجان به صورت الکترونیکی

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از برگزاری انتخابات شورای اسلامی دو شهر بوشهر و برازجان به صورت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه سه هزار و 930 داوطلب آمادگی خود را برای رقابت و عضویت در شوراهای اسلامی استان بوشهر اعلام کرده‌اند اظهار داشت:  از تعداد داوطلبان شوراهای شهر و روستاهای استان بوشهر  2 هزار و 751 نفر برای تصاحب یک‌هزار و 323 کرسی شوراهای اسلامی 406 روستا و یک هزار و 179 داوطلب برای عضویت 195 شورای اسلامی 37 شهر استان بوشهر با هم رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: پایان روز 23 فرودین ماه نتیجه رسیدگی صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی صورتجلسه و به هیئت‌های نظارت اعلام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر  با بیان اینکه انتخابات در شهرهای بوشهر و برازجان الکترونیکی برگزار می‌شود خاطر نشان کرد:  تاکنون طبق ابلاغ  ستاد انتخابات کشور انتخابات شورای اسلامی شهرهای بوشهر و برازجان به صورت الکترونیکی اجرا می‌شود.

گراوند افزود: در این راستا استان بوشهر آمادگی و بستر لازم برای اجرای انتخابات الکترونیک این دو شهر را دارد و پیش‌بینی‌های لازم تدارک دیده شده است.

وی از  پخش برنامه آموزشی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی خبرداد و  تصریح کرد: برای آشنایی بیشتر با نحوه برگزاری انتخابات الکترونیکی فیلم آموزشی آن  برای پخش و اطلاع‌رسانی در اختیار صدا و سیمای مرکز بوشهر قرار داده می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد:در رابطه با  تعداد شعب اخذ رای دخالتی نداریم و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها پیشنهادات لازم خود را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام /پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.