سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور در فرودگاه سمنان؛

مصوبات سفر هیئت دولت در سمنان پیگیری می شود

رئیس جمهور گفت: هدف از سفر یک روزه رئیس جمهور به سمنان، پیگیری و اتمام مصوبات سفر هیئت دولت در اردیبهشت سال ۹۵ و افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسن روحانی صبح پنج شنبه در بدو ورود به فرودگاه سمنان و در جمع خبرنگاران بیان داشت: امروز هیئت دولت در حالی وارد استان سمنان می شود که این سفر نیز مانند سایر سفرهای استانی دو هدف را پیگیری می کند که نخستین آنها بررسی دستاوردهای دولت برای این استان است.
 
وی افزود: یکی از اهداف ما از این سفر آن است که اجرای کامل پروژه ها تا پایان عمر دولت یازدهم که برخی از این طرح ها تا ۸۰ و ۹۰ درصد نیز پیشرفت فیزیکی دارند، در دستور کار قرار گیرد.
 
رئیس جمهوری ایران اسلامی گفت: علاوه بر پیگیری مصوبات سفر سال گذشته هیئت دولت به سمنان، طرح ها و پروژه هایی نیز در سمنان مورد بهره برداری قرار می گیرد و همچنین اگر لازم باشد در بحث اشتغال زایی و تولید ملی که شعار سال۹۶ نیز از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شده، تصمیم گیری هایی خواهد شد.
 
روحانی افزود: سمنان جوانان مستعد بسیاری دارد همچنین این دیار را می توان استان فرهنگ دانست که دارای ظرفیت های صنعتی، فرهنگی، کشاورزی و ... است اما در نهایت باید گفت مشکل اصلی دیار قومس، آب است که امیدواریم بتوانیم راه حلی برای رفع این معضل بیابیم.
 
وی بیان داشت: استان سمنان در صورت رفع مشکل آب می تواند ظرفیت مناسبی برای سر ریز جمعیتی استان تهران باشد که امیدواریم بتوانیم با اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی در راه توسعه این استان گام برداریم.
 
 
انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.