سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

افتتاح دو مجتمع خدماتی رفاهی جاده‌ای استان در سفر رئیس جمهور

دو مجتمع خدماتی رفاهی جاده‌ای این استان در شهرستان‌های گرمسار و میامی با سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ داوود فهندژ سعدی مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت : هم‌ زمان با سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان 2 مجتمع خدماتی رفاهی جاده‌ای این استان در شهرستان‌های گرمسار و میامی به بهره‌برداری می‌رسد.

داوود فهندژ سعدی افزود: این 2 پروژه درمجموع برای 20 نفر به‌ صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند و سهم هر یک از ا ین مجتمع‌ها 10 اشتغال است.

وی با اشاره به امکانات این مجتمع‌ها تصریح کرد: این مجتمع‌ها عناصر خدماتی ـ رفاهی جاده‌ای مانند جایگاه سوخت، نمازخانه، غرفه‌های تجاری و سرویس‌های بهداشتی را شامل می‌شود.

سعدی با اشاره به اینکه این 2 مجتمع درمجموع در زمینی به مساحت سه هکتار احداث‌شده است اظهار داشت : سهم هرکدام از این مجتمع‌ها 1.5 هکتار زمین بوده است.

وی خاطر نشان کرد : برای احداث مجتمع خدماتی رفاهی جاده‌ای سربداران میامی بیش از 30 میلیارد ریال از محل آورده بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

به گفته مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان، احداث مجتمع خدماتی رفاهی جاده‌ای آفتاب ایوان کی در شهرستان گرمسار نیز 25 میلیارد ریال هزینه دربر داشته است.

انتهای پیام / ذ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.