سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

افتتاح فرودگاه سمنان با حضور رئیس‌جمهور

امروز فرودگاه سمنان با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حسین شجاعی رئیس فرودگاه سمنان گفت : فاز نخست از طرح بهسازی و توسعه فرودگاه سمنان، صبح فردا و در سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

حسین شجاعی افزود : فردا و بعد از چند سال، امکان سفر هوایی به مرکز استان سمنان فراهم‌شده و رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی با هواپیما به استان سمنان سفر می‌کنند.

رئیس فرودگاه سمنان با اشاره به هزینه انجام‌شده برای افتتاح این فرودگاه تصریح کرد : بیش از 325 میلیارد ریال هزینه برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه هزینه شده است.

وی با اشاره به عملیات عمرانی انجام‌شده برای به بهره‌برداری رسیدن این فرودگاه اظهار داشت : تطویل باند فرودگاه به ‌منظور نشست ‌وبرخاست هواپیماهای پهن ‌پیکر ازجمله این اقدامات بوده است.

به گفته وی، در این راستا باندی در ابعاد 3800 در 45 مترمربع به همراه 2 شولدر 7.5 متری و 2 استرپاپ 45 متری در این فرودگاه ایجادشده است.

رئیس فرودگاه سمنان خاطر نشان کرد : ایجاد تاکسی وی ایرون با مساحت 14 هزار مترمربع، افزایش زمین فرودگاه سمنان به 64 هکتار، ایجاد زیرساخت‌های برق و گاز و نیز احداث مخزن آب و توسعه فیبر نوری ازجمله دیگر زیرساخت‌های ایجادشده برای فرودگاه سمنان است.

انتهای پیام / ذ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.