سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک عمر فعالیت هنری به روایت محمد حسین نیرومند

مستند «چهره در قاب» با نگاهی به زندگی هنری محمد حسین نیرومند، چهارشنبه 16 فروردین از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ متولد 41 توصیفی است که خودش به کار می‌برد، مردی که در کارنامه فعالیت حرفه‌ای او می‌توان به مدیریت مسئول کیهان کاریکاتور، مدیریت گروه جوان طرح و برنامه شبکه دو سیما و مدیریت گروه طرح و برنامه شبکه دو سیما اشاره کرد.

محمد حسین نیرومند علاوه بر این مولف ده ها مقاله در ارتباط با آموزش کاریکاتور در کیهان کاریکاتور، مقالات در روزنامه کیهان، دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور، سرپرست مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر گروه طرح و برنامه و نظارت و ارزشیابی شبکه دو سیما، مشاور هنری مدیر مرکز تولید انیمشن سازمان صدا و سیما، عضو تحریریه نشریه بین‌المللی کارتون، دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور و مشاور هنری ریاست حوزه هنری بوده است. او همچنین مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نیز بوده است.

این کاریکاتوریست مشهور ایرانی در سال 1341 در مشهد متولد شد و البته هنوز هم دلبستگی به این شهر در او موج می زند، لیسانس طراحی صنعتی از دانشگاه تهران دارد ولی فعالیت های شغلی اش متفاوت از رشته تحصیلی بوده است.
 
در مستند «چهره در قاب» شاهد گفتگو با نیرومند و برخی دوستان و شاگردانش در مورد او خواهیم بود.

حسین همایونفر تهیه کننده و پناه بر خدا رضایی کارگردان این مستند هستند که روز چهارشنبه 16 فروردین ساعت 21:00 از شبکه افق پخش می شود، تکرار آن هم برای پخش در ساعت 9:00 روز پنجشنبه در نظر گرفته شده است.
 
 
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.