سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرانشهر؛

کشف بیش از 142 کیلو گرم تریاک در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف 142 کیلو و 200 گرم تریاک در عملیات روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، از قصد سوداگران مرگ برای انتقال مقادیری مواد مخدر با استفاده از خودروی زانتیا از ایرانشهر به شهرستان های همجوار مطلع شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر ادامه داد: ماموران پس از انجام اقدامات فنی خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و پس از مدتی تعقیب و گریز، راننده خودرو با تنگ شدن عرصه بر خود، با به جا گذاشتن خودرو از منطقه متواری شد. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 142 کیلو و 200 گرم تریاک را کشف و تلاش های گسترده پلیس برای دستگیری متهم ادامه دارد. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان افزود: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم و قاطع خواهد بود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.